Monday, May 10, 2010

10 Mai 2010 - Cursa curselor - Prima Evadare















Saptamana trecuta a fost plina de evenimente. Dupa un drum obositor (dar frumos) pana la Vatra Dornei cu motocicleta (1100km, dus-intors), a urmat cursa de biciclete de la Padurea Baneasa.

Dimineata erau nori. Dar sentimentul de turma nu ne-a parasit, deci am plecat impreuna cu nevasta-mea sa ne aliniem la startul cursei populare de biciclete.
Acolo nu erau decat vreo 1400 oameni veniti de peste tot din tara pentru a participa la Marea Namolire. Literalmente namolire!

Cursa a inceput pe la 10, fara startul edilului sef al capitalei, care doar avea treburi mai bune de facut la ora aia.

Marea de oameni dornici de a arata acestui oras imputit ca mai exista si alt mijloc de locomotie mai ecologic decat masina romanului framanta.

Cursa de 55km prin padure si tarlale se anuta promitatoare. Din pacate a inceput o ploaie cainoasa care a umplut tot traseul de noroi si balti.

Am plecat de la start cu ideea de a termina cursa intr-un mod onorabil. Eu cu Alina si cu Doru, un prieten bun.

Planul s-a destramat insa. Pe drum m-am apucat sa depanez alti concurenti. Din cauza noroiului, bicicletele care in prima faza erau mai mult decat capabile de a termina cursa in conditii normale, au devenit o masa de noroi care se invartea. Rotile se infranau, iar aripile se incarcau cu noroi pana la refuz. Oamenii neavand scule, il trageau afara cu bete, cu mainile...cu ce prindeau. Ca sa mai mearga inca 10m :)

Astfel am inceput sa desfac aripi si alte protectii, pentru a se putea deplasa mai usor prin campul noroios pana la gat.
Atmosfera super insa, oamenii veseli si prin de curaj.

La prima iesire din tarla, am dat de soseaua care ducea la Balotesti. Toti 3 am luat decizia de a renunta la cursa dupa primii 12km de noroi si mozoleala.

Cei mai multi asa au facut. Cursa, de aici incolo, era pentru cei experimentati si cu conditie fizica serioasa, nu mai era o cursa populara...

Am numai cuvinte de lauda pentru toti participantii, cat si pentru organizatori.
Super idee, super organizare, super totul! Felicitari.

Pozele graiesc totul...

Bafta.

No comments: