Tuesday, November 23, 2010

23 Noiembrie 2010


A trecut mai mult de o luna de la Maratonul Bucuresti 2010...

Nu stiu de ce d-abia astazi mi-a venit un pic cheful sa scriu despre asta.
Daca ar fi sa ma gandesc insa bine, cred ca ar fi faptul ca asociez acest eveniment din viata mea cu un mini esec.
Telul meu era sa scot un timp de 3h15` - 3h30`.
Din nefericire, pe la km 32 mi-a cedat genunchiul...a fost o intamplare neasteptata. Ma asteptam la crampe, la taieri de suflu....practic, la orice altceva.

Am reusit insa sa termin cursa in 4h. Unii ar spune ca e ok, dar pentru mine nu a fost deajuns.
Am alergat aproximativ 1.200km din aprilie pana in octombrie, in pregatirea cursei.

Si un fapt interesant - am consumat peste 100.000 kcal in antrenamente :))

Deci aviz celor care ar vrea sa piarda din greutate, e un mod bun de a reusi.

Maratonul a fost o lectie de viata. Acum incerc sa intru din nou in ritm, sa ma antrenez pentru cursele din 2011. Genunchiul ma mai supara un pic, dar sper sa nu fie nimic grav, sa intaresc musculatura si sa merg mai departe.

Cateodata uitam sa traim. Citesc mereu pilde de genul "important nu e doar sa ajungi in varf, ci sa traiesti din plin si ascensiunea pana acolo". E adevarat ce se spune, dar ai naibii de greu de urmat. Scopul devine obsesiv, iar riscul de a trai un esec exista. Cam in situatia asta m-am aflat eu. Dar am invatat din ea si poate ca nu voi fi unul din prostii care repeta greselile trecutului. Sau poate cine stie....sunt un prost.

Oricum, mental, ma simt bine. Sportul este un lucru care te poate scoate din multe stari. Acum fac mai multe sporturi, incerc lucruri noi si poate de la anul ma voi baga si la triatloane.

Anul acesta a fost primul in care am participat la diferite competitii...si toate le tin minte :)
Oare cand voi incepe sa le uit? Nu prea-mi doresc sa le uit...

Intr-o luna imi vine si prima mostenitoare, e cadoul pe care eu si blonda ni-l facem de sarbatori.

Stiu ca in 2011 vor fi amandoua alaturi de mine la competitii si asta ma face sa trag tare in antrenamente.

bafta la toti!

5 comments:

Veronique said...

felicitari pt participare si pt terminarea cursei!

dragos georgescu said...

Saru`mana pt apreciere.
A fost o surpriza placuta sa vezi ca sunt o groaza de oameni care fac tipul asta de sport. Totusi, suntem mici copii in comparatie cu alte tari, unde un maraton din capitala ar paraliza intreg orasul pentru jumatate de zi.

La NY se inchide ditamai orasul pentru jumatate de zi fara drept de apel, pe cand la noi sunt injurati organizatorii ca nu aleg ca si traseu de alergare campiile vaste dimprejurul orasului....dupa cum spuneam, mai avem de invatat.

Calin.Crainic said...

te asteptam pana una-alta la Hercules Maraton in 23 mai. multa bafta in continuare!

francisc vaida said...

eu sunt mut de admiratie oricum ...!ma bucura nespus k esti in permanenta competitie cu ......tine..!

..fotografie...?

dragos georgescu said...

Fotografie always...

Fac poze pe oriunde ma duc... si e atat de bine :)