Wednesday, July 15, 2009

mare Ti-e Imparatia, Doamne....

Acum cateva saptamani mi-am luat blonda si am plecat cu bicicletele in Plaiu Foii, pentru o scurta tura de o zi.
Totul a mers bine, am ajuns intregi la cabana Plaiu Foii. Pentru cine n-a fost, nu e prea bine, petreceti prea mult timp acasa. Cabana e super plasata, cu o terasa si cateva mese chiar pe malu raului.
Ne era foame rau si am spus sa mancam ceva inainte sa plecam in tura. Era in jur de ora 11. Ne asezam la o masa cu soare, aer curat si inca un element neasteptat in apropiere.
"Elementul" era de fapt o domnisoara, aflata cu pretendentul probabil la masa din spatele nostru.
Fac semn baiatului care servea p-acolo sa vina si la noi. "Imediat" imi zice si se duce sa ia comanda rapid la domnisoara in cauza. Nu-si arata basinile din cap, dar va asigur ca nu-si mai gasea locul de ele...
"As dori 2 oua batute, mediu facute. Nici prea prajite, dar nici moi, ca altfel nu le mananc.
O salata foarte fresh si o cafea decofeinizata. Aveti asa ceva, nu?"
Ma pufnea rasu` in timp ce baiatul isi nota de zor dorintele printesei. Avea o mutra usor amuzata, dar nu era in pozitia de a o baga in pizda ma-sii pe pretioasa. Pacat ca nu a avut cafea decofeinizata, as fi baut si io una :))

I-as fi sugerat tinerei fufe sa se uite un pic in jurul ei sa judece cu creierasul (poate inexistent) daca e cazul sa aiba cereri asa de elevate. Daca intr-un Dorobanti aceasta cerere ar fi fost chiar necesara, aici arata clar stupiditatea cu care ea a judecat situatia.

De multe ori ar trebui sa gandim de 10 ori si sa deschidem gura o singura data. Dar asta ar duce la o lume anosta, fara gafe si astfel de povestioare. Nu e bine, dar astfel de situatii cum ar fi cea descrisa mai sus te fac sa razi cu putere si sa gandesti: ba proasta e...!

Deci, in acord cu ce a comandat Mitzi, am spus si io baiatului cand a venit sa ne ia comanda:
"O omleta fara oua, te rog. Si nu prea facuta!"
A inceput sa rada, impreuna cu noi. Cred ca ne-a auzit Mitzi, ca a facut o mutra.... :))

Deci, bafta sa fie la toti.

No comments: