Thursday, August 27, 2009

Madonooo...

Praf, imbranceli, dureri de spate...Toate pentru un eveniment unic: concertul Madonei pe plaiuri mioritice.

Nu sunt un fan al Madonei, mai bine spus al muzicii ei. De aceea, nu am vrut nicicand sa merg la acest concert, dar acum 2 zile am aflat ca nevasta-mea a primit cadou 2 bilete si iata ca a trebuit sa merg.
Cu o zi inaintea concertului, o fraza memorabila rostita de un reporter al PROTV parca mi-a ramas in cap: "Madonna a pasit pe taram romanesc!". Mi s-a parut geniala afirmatia facuta de reporterul care fugea impreuna cu cameramanul sa ia macar un cadru din masina neagra ce se pregatea sa fuga din aeroport. Ce Armstrong sau Megastaru`, asta e maxima zilei!

Nu comentez organizarea, care nu a diferit fata de alte tari in care am mai vazut concerte de acest gen. Sunt evenimente de masa unde nu te poti astepta sa fii tratat altfel decat ca o marfa, poate doar cu o minima decenta fata de sufletul tau ce va trai niste sentimente "unice", in toate felurile posibile, pentru urmatoarele 3-4 ore.

Madonna este un produs perfect al Showbiz-ului. Stie sa faca spectacol si sa tina lumea in priza. Concertul a fost un succes. Cu o impletitura foarte bine regizata intre remixurile moderne si melodiile traditionale, ea a reusit, alaturi de dansatorii ei, sa imprime un moment de glorie in istoria acestui popor greu incercat de toate efectele neputintei financiare prin care trecem in aceste momente.

Noi am stat pe gazon, destul de aproape de scena. Vedeam si pe ecranul lateral, cat si pe scena. Mi-a parut rau, insa, de acei nefericiti care au platit in jur de 800 RON pentru un bilet la tribuna, pentru ca ei sigur nu au putut vedea nimic, doar niste imagini cu M. pe un ecran foarte mic in comparatie cu necesitatile unui asemenea eveniment. Cred ca ii puteau vedea silueta miscandu-se pe scena. S-au scos doar cu faptul ca stateau pe scaune, pentru ca pe noi ne durea spatele dupa 4 ore de stat in picioare :)

Odata inceput concertul (cu vreo ora intaraziere si cateva huiduieli), totul a mers ca pe roate. Inafara de un moment mai delicat in care M. a adus vorba de "Gipsyes" si homosexuali. Fluieraturile au inceput in momentul in care ea dezbatea conceptul de "egalitate", de unde cred ca si-a dat si ea seama de aceasta problema spinoasa din societatea noastra.

Aceeasi prezenta scenica, si la 51 de ani, arata fantastic. Toata lumea comenta operatiile prin care a trecut sa se mentina. Eu spun "bravo ei!". Ar trebui sa luam aminte si sa ne uitam cum aratam noi, o societate "normala", la varsta de 51 ani. Niste epave. Romanu manca ceafa de porc si cartofiori. Asta e natia.

No comment la modul de comportament indigen, la faptul ca o d-soara si-a pus Sprite-ul pe spatele meu, dupa care a tulit-o nepasatoare, fara un "Scuze"... sau imbulzeala sa prindem un loc mai bun... sau fumatul in gramada.

Asta cu fumatul n-o suport. Dupa ce ca erau vreo 50 grade in spatiul meu de 40cm2, mai venea si-un fum de tigara de la ala din spate, la care m-am intors si i-am spus sa-o stinga urgent. A aruncat-o f. suparat, dar eram mai mare ca el, asa ca s-a decis rapid.

"You must love meee"..., imi rasuna si acum in cap vorbele Madonei. Intr-adevar, a meritat experienta!

Tara de urangutani!

No comments: