Tuesday, September 14, 2010

11 Septembrie 2010 - Bunloc, concurs de biciclete downhill









SUPERRRRRRRRRR!!!!

De ceva timp am inceput sa cochetez cu acest sport si pot sa spun ca imi place din ce in ce mai mult.
Adrenalina, pericol, protectii, indemanare....sunt doar cateva din lucrurile pe care le experimentezi sau trebuie sa le detii (dupa caz) pentru a putea practica acest sport.

In we s-a desfasurat la Bunloc (Brasov) o etapa de concurs international de downhill. Cu aceasta ocazie, m-am convins de un lucru. Este un sport pentru tineri si foarte tineri. M-am simtit batran la cei peste 30 ani ai mei acolo. Pustii sunt agili, dispusi sa ia trante mari si au oasele elastice.

Am urcat impreuna cu aparatul foto la linia de start a traseului - in varful dealului. De-acolo, pe picioare, am coborat si am facut fotografii la concurentii de pe traseu. Ii fotografiam si ii urmaream. Erau cu totul absorbiti de cursa. Trageau tare in curbe si strangeau de bicla la fiecare coborare mai tehnica. Unul a cazut dupa o saritoare, chiar langa noi. Si-a dislocat umarul, dupa care venit doctorul si s-au "imprietenit". Probabil va sta pe bara o vreme, dar nu dedea semne ca l-ar interesa mai mult decat ca isi pierduse locul din concurs.

Am asistat si la scene de la standuri. Toti se cunosc, e o comunitate relativ mica (cateva sute de rideri probabil). Uneori se ajuta si cu bicicletele - in caz de ananghie - ceea ce nu e lucru minor, deoarece o bicicleta de downhill costa intre 7.000 - 20.000 RON.

Una peste alta, am fost impresionat si de atmosfera concursului, dar si de organizatorii de la Playbike Brasov, care si-au dat silinta ca totul sa fie perfect. Traseul a fost amenajat metru cu metru, imprejmuit si umplut cu arbitri care aveau walkie-talkie-uri si care semnalau orice trecere a concurentilor sau alte intamplari neprevazute.

Bravo lor, bravo pustilor care practica acest sport periculos dar spectaculos.
Atasez si cateva poze mai reprezentative, dar puteti gasi toata povestea la:
http://picasaweb.google.com/dragosgeo/Bunloc_MTB_11sept2010#

Toate cele bune.

No comments: