Monday, January 16, 2012

Happy 2012! Putin sport nu strica in programul anual

Happy 2012!

Va urez la toti un an bun, cu impliniri multe si nu uitati sa faceti aceste impliniri pe o arie cat mai variata de obiective.

Pentru mine, planificarea lui 2012 a inceput undeva prin septembrie anul trecut, cand m-am hotarat sa particip la un maraton inedit, si anume Sahara. Este una dintre acele competitii pe care cred ca orice maratonist (sau chiar as putea spune sportiv) si-o doreste in palmares.
Si ca sa fie totul bine, aceasta competitie s-a ivit chiar la inceputul anului (27 Febr), un start promitator pentru tot sezonul.

Ma simt bine, mult mai bine decat in anii precedenti. Mereu imi reamintesc ca nu sunt un sportiv de performanta. Nu am programul unuia, si chiar daca voua vi s-ar parea exagerat programul meu (aprox un antrenament pe zi, cu alergare, bicicleta, inot, stretching si forta), ma bucur la gandul ca in momentul in care voi obosi voi renunta instant la tot programul de antrenamente. Deocamdata mi-e bine.

Sa revin un pic la Sahara. Am preluat ideea de la Andrei Rosu. El l-a facut anul trecut si cica experienta e fantastica. Andrei e un super tip, am vorbit cu el de mai multe ori si de fiecare data cate ceva mi-a ramas pe creier. Face chestii pe care cred ca toti ni le-am dori sa le facem. Daca doriti, cititi cate ceva pe blogul lui: http://andreirosu.wordpress.com/

Excursia in Sahara dureaza 7 zile, perioada in care voi dormi pe la tribul Saharawi in casa, voi manca cu ei, ma vor implica un pic in activitatile lor zilnice si voi face si maratonul.
Temperatura de alergare - intre 45-55 grade celsius. Suprafata - nisip. D-abia astept! :D


In rest, Sahara as vrea sa fie primul din planul meu pe 3 ani:
2012 - Sahara
2013 - Everest
2014 - Antarctica


Pe 2012 o sa mai bag si alte maratoane, triatloane si cel putin un half Ironman. O sa merg pe munte, o sa-mi fac concediile alaturi de familie si o sa ma bucur de orice moment alaturi de blondele mele.


Voi incerca sa pun in fiecare zi din Sahara cate ceva pe blog - pentru cine doreste, m-as bucura sa va abonati la blog pentru a citi impresiile. In felul asta as putea avea si eu un feedback rapid la ceea ce scriu.


Dar pana atunci, spor la orice va doriti in 2012 si sper sa ne auzim cu bine.


dragos

No comments: