Thursday, April 5, 2012

Mergand pe calea Ironman-ilor...

Mi-am pus in cap ca anul acesta sa incep si aventura de Ironman, iar pentru asta mi-am inchipuit ca va trebui sa fac si mai multe sacrificii. Si nu mi-am inchipuit gresit!

Ceea ce mi-as dori cel mai mult ar fi sa am parte de o cursa de care sa ma pot bucura. Si pentru asta ma antrenez. Vreau sa ma bucur de cele 3 sporturi pe rand - inot, bicicleta, alergare - vreau sa ma pot uita dupa fetele celor care ne vor incuraja de pe margine, vreau sa nu am crampe...cam multe "vreau"...

Ce fac pentru asta? pai ma antrenez. Oricum, am inceput sa privesc antrenamentele ca parte activa din viata mea, asa cu e si serviciul. Te duci la birou la ora 9? ok, deci un antrenament de o ora ar trebui sa fie inca o ora de munca, absolut necesara pentru bunastarea organismului si mintii. Deja sunt oameni familiari in parc, la piscina...n-as putea spune la fel de pe turele de bicicleta la Giurgiu, ar insemna ca TIR-urile imi sunt de asemenea familiare :))

A inceput sa-mi placa mult bicicleta de sosea. E altceva...mult mai elegant, mai frumos si mai elastic decat o alergare sau un inot. Bicicleta in sine e o bijuterie. Am un Trek 2.5 si imi place la nebunie.

Saptamana viitoare, de Paste, merg cu blonda mea la Vienna, la maraton. O sa fie frumos. Ne plimbam, vizitam, facem shopping si alerg si o cursa...
Apoi intru in ultima suta de metri pentru cursa de Half Ironman de la Sankt Polten. Aici distantele sunt 2km inot / 90km bicicleta / 21km alergare. Sper sa termin undeva intre 6-7h. Avand in vedere ca e prima mea cursa de acest gen (am mai facut Triatloane, dar alea sunt pe distante mai prietenoase), as vrea sa mi-o aduc aminte cu placere si prin urmare, dupa cum spuneam, sa ma bucur cat de mult pot de ea.

Cele 2 mari obiective pe prima jumatate a anului - maratonul Saharei si cursa de Half Ironman - sunt pe cale de a se indeplini. Sahara a fost grea dar superba, mi-as dori ca si aici sa fie la fel :D

Deja pitica merge la inot o data pe saptamana (are 1an si 3 luni), deci are toate sansele sa aiba o viata sportiva ca ai ei parinti.

ciao

No comments: