Tuesday, August 21, 2012

Povestea urmatorului IM - Pays D`Aix - Provence

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe blog, dar asta pentru ca nu am mai simtit nevoia, iar ca orice om normal, cand n-ai chef, nu faci (bineinteles, e vorba de viata personala...)

Dar, tocmai pentru ca a trecut ceva timp, si update-urile s-au adunat. Din fericire, tot n-am stare, deci continui sa ma supun unor probe de viata care-mi testeaza limitele si ma fericesc.

Primul lucru care conteaza in viata mea e familia, deci avem ceva in comun :)
Blondele mele sunt bine, adultii muncim si facem concedii, iar juniorii ne jucam toata ziua indiferent unde. Si ca sa ma credeti pe cuvant, uite si o poza care demonstreaza cat de frumoasa e viata de familie. Unii in poza, altii in spatele aparatului de fotografiat.

Si pentru ca prima jumatate a anului a avut succesele ei pe plan sportiv, m-am gandit sa o fac si pe a doua agreabila ;), astfel:

- IronMan Pays D`Aix - Provence, Franta
- Duatlon Brasov
- Maratonul Pietrei Craiului
- Maratonul Bucuresti
- Amsterdam Marathon
- Triatlon Medias

 Astea sunt cursele pe care le voi vizita pe parcursul urmatoarelor 2 luni. Apoi, o binemeritata luna de vacanta sportiva...

Si daca tot avanseaza lucrurile pe plan competitional, m-am gandit sa imi construiesc si alta bicicleta, de care sa ma folosesc in cursele de triatlon si IronMan, si de care acum sunt f mandru.

Prima tura cu ea a fost in Thassos, in concediul din Grecia. Un fiasco, deoarece n-am reusit sa termin antrenamentul, adica tura insulei de 92 km...din varii motive.
Al doilea antrenament, mai bun, am terminat tura, cu multa vointa, 2 zile mai incolo.
Incep sa ma invat cu ea. La inceput, n-o "simteam" deloc - ba prea ma lungeam pe ea, ba seaua prea jos, ba nu mergea cum ma asteptam...dupa vreo 400km incepe sa semene cu ce am sperat. Ia ceva timp pana te obisnuiesti cu o bicicleta noua. Iar eu sunt d-abia la inceput cu asta. Sper doar sa nu iau trante cu ea, deoarece cadrul e din carbon, destul de fragil in comparatie cu cel vechi de aluminiu.

Imi urmaresc programul de antrenament f indeaproape. Vreau sa fac o faza buna in Franta si sa scot un timp sub cel de la St. Polten, din iunie. As vrea undeva la 5h30`, dar fiind o cursa de IM, e destul de greu pt mine sa prezic acu...speranta moare ultima.
Iar dupa a doua cursa de IM half, as vrea sa ma inscriu la anul la primul meu IM full - in Germania, la Regensburg. Dar mai e pana acolo, si multe antrenamente de bicicleta de 100-150km probabil ma vor astepta.

Cam atat deocamdata, promit sa scriu si vineri ceva...asa e cand nu scrii de mult, se aduna multe subiecte :)

ciao







1 comment:

florin said...

Pai eu iti doresc succese in ramura si mai lasa-ne si pe noi sa stim din cand in cand ce urmeaza sa mai faci, pe unde te mai duci (in special daca pleci in state!)... :))
Eu sunt foarte mandru de tine si de dedicatia cu care iti urmaresti pasiunea, incerc sa ma tin la randu-mi de a mea (pozatul), dar nu cred ca respect proportiile tale...
Bafta in continuare!