Monday, October 8, 2012

Un week-end de milioane...si plin de sport!

Nu stiu pentru cati dintre romani acest week-end a avut o insemnatate mai speciala, dar pentru mine si altii "ca mine" a fost foarte special.
De ce? pentru ca in acest week-end au fost 2 dintre cele mai importante evenimente sportive de alergare de la noi din tara - Maratonul International al Bucurestiului si Maratonul Pietrei Craiului.

Ca si fapt divers, sunt oarecum maratoane in competitie intre ele pentru participanti. La Piatra Craiului au fost cam 600 oameni (exista doar varianta de full - 42km) - record de participare pana acum. Poate ca multi dintre ei ar fi participat si la Maratonul Bucurestiului - unde cica au fost cam 4.000 la maraton full, half, stafete si cursa populara - daca nu ar fi fost la o zi departare.
Acum 2 ani au fost la doua saptmani departare; anul trecut au fost la o saptamana departare; anul acesta au avut loc in acelasi week-end. Si asta a cam incurcat socotelile.

Pentru mine, Maratonul Pietrei Craiului este cel mai important maraton montan de la noi din tara, si este a doua editie la care particip. Anul trecut am scos 6h35min...un timp exceptional. Anul acesta, bineinteles ca am mers acolo cu ideea de a scoate un timp mai bun, dar in acelasi timp, vroiam sa ma pastrez un pic si pentru Semi-maratonul de la Bucuresti. M-am simtit insa foarte bine. Am tras ceva, dar in limitele mele. Oricum, MPC-ul reprezinta o mare provocare pentru oricine. Iar dupa cursa, ca si premiu, atmosfera la final imi place la nebunie. Toti se bucura alaturi de cei dragi, e inca o incercare pe care au trecut-o cu bine. Spun asta pentru ca anul acesta nu am avut blondele mele la finish, si asta mi-a stirbit un pic din bucurie. Familia e cea mai importanta :)
Am terminat in 5h38min, aproape cu o ora sub anul trecut!!!

Am facut MPC-ul alaturi de 3 prieteni - Adrian Dragomir, Marian Pletea si Marian Isac - cel din urma, alaturi de care am fost si la Iroman in Franta acu 2 sapt.

Si, pentru ca am asa e frumos, ne-am suit in masina dupa terminarea cursei si am venit la Bucuresti, unde a doua zi urma sa facem semi-maratonul.Si l-am terminat si p-asta.
Partea cea mai frumoasa e ca l-am terminat alaturi de Alina, care si-a incercat puterile pe stafeta de 4 x 10km, ca si pregatire pentru cei 21km (half-ul) de peste 2 saptamani, de la Maratonul Amsterdamului. Felicitari ei!

Iar acu sunt prastie, dar fericit. Daca stau bine sa ma gandesc, eu nu mai tratez cursele ca pe niste incercari deosebite, ci ca pe o parte a antrenamentului uzual, partea cea mai fun.

Asa ca am avut un week-end placut, cu multe peripetii.

cu bine!

No comments: