Monday, June 2, 2014

Heiiiiiiiiiii! mai e cineva p-aici?

Nici nu-mi vine sa cred cat timp a trecut de la ultimul post...
Isramanul e inca viu in mine, dar timpul lui a trecut, iar alte provocari s-au asternut.

Acum sunt cam rupt. Asta pt ca sunt in mijlocul pregatirii pt Challenge Roth. De departe cea mai interesanta cursa a anului..si primul meu "full". Impreuna cu Sir Flabioso, bagam la greu. Vorba lui - tie-ti place sa suferi, asa ca sa-i dam drumul.

Dupa cum spuneam, e perioada de volum acu. Mai dureaza 5 saptamani. Si bag cat incape. Week-end-urile trec rapid, nu mai am timp sa-mi fac tabieturile. De ex. week-endul asta am bagat sambata 60km bicla + 20km alergare, iar duminica, cireasa de pe tort, 150km bicla.

Un lucru te invata Ironman-ul, si anume cum sa scapi de comoditate. Ar fi bine sa nu sari peste antrenamente, daca saptamana viitoare vrei totusi sa stai in parametrii setati. Sambata, dupa ce am bagat vreo 4h de antrenament, am ajuns acasa, am stat cu familionu si am dormit 1/2h! Asta pt ca am fost la o nunta. Nu sunt fan, dar ce sa-i fac. Alina a vrut sa mergem si am mers. Partea buna - o nunta frumoasa, cu miri superbi si ne-am intalnit si cu prieteni mai vechi. Urmarea - culcarea pe la 3.30 AM...
Planul insa era clar - scularea la 6.15 pt a iesi cu bicla pe poarta la 7AM. Cele 5h programate pt bicla urmau sa se termine undeva intre orele 12-13. Restul zilei era pt timp de calitate cu fetele. Si asa a si fost.

Doar ca nu va spun ce era in sufletul meu dupa 2h45min de somn...Pe mine - nu stiu despre altii - turele de peste suta de km ma rup in doua. Si asa a fost si ieri. Deci, sa revin, am incercat sa nu gandesc nimic pana nu am iesit cu bicicleta din curte, cu 15 min intarziere. Un singur gand daca m-ar fi ajuns, ma bagam inapoi in pat, la caldurica langa blonda mea.
Asa, zombie, am iesit pe o ploaie mocaneasca, care nu s-a oprit vreo 3h, ba chiar la un moment dat nu mai vedeam nimic prin ochelari de atata apa cazuta din cer, atat de repede si chiar in capu meu!

Dupa ce-am facut ieri, nu cred ca ceva ma va mai opri. Acu ceva timp, as fi dormit sigur. Cred ca ma uimesc si pe mine. Duminica dimineata, mai ales dupa o nunta, trebuie sa dormi si sa iei un brunch copios alaturi de prieteni, nu sa te sui pe bicla/pe ploaie la 7AM, cand e gol pe strada si stii ca brunch-ul tau sunt batoanele de fructe confiate, ude si ele in ambalaj :)

Si ca sa oftic lumea, uite prin ce voi trece. Na!
Va urez somn usor duminica dimineata la 6.15AM :)

1 comment:

francisc vaida said...

sigur ca suntem...!sigur si asteptam vesti..!