Wednesday, September 19, 2012

Ironman Pays D`Aix - se apropie ziua!

Duminica va fi din nou o zi frumoasa. Poate nu din punct de vedere al vremii, dar sigur pentru ca voi participa la a doua cursa Ironman anul acesta. Din nou este vorba de o cursa Half IM, pentru ca asa e planul pe 2012. La anul trecem la grupa mare :)

Am primit ultima informare de la organizatori. Cursa se petrece in frumoasa zona Provence in Franta. Inotul va fi in lacul Peyrolee, bicicleta pe un traseu superb (zic ei) cu o diferenta de nivel de 1.200m pe parcursul celor 90km si apoi alergarea (21km) prin Aix en Provence - un orasel tipic provencal...

Voi pleca de joi cu Marian, tovarasul meu de calatorie. Amandoi vom face cursa duminica. E mult mai frumos sa ai cu cine vorbi, sa schimbi pareri si sa impartasesti bucuria terminarii cursei.

De azi am inceput sa intru in starea de cursa. Acum 2 week-end-uri am participat la triatlonul Medias. We trecut am fost la Duatlon la Brasov. Asa ca starea mea de spirit e buna. In plus, ma gandesc la toate sesiunile de pregatire pentru aceasta cursa si imi dau seama ca fizic sunt ok.
Daca punem si cele 2 zile de relax dinaintea cursei, combinate cu un somn bun... :)

Maine dimineata impachetez si bicicleta (pentru care voi plati 200eur Tarom-ului pt transport) si am plecat. Blondele sunt bine, voi vorbi cu ele in fiecare zi la telefon. Cand cineva o intreaba pe Akuku unde e tati, ea raspunde invariabil - "cu bicieta" si cand ma vede cu  "bicieta" spune - "bicieta mareeeeeeeee".

Uite o poza misto de la Brasov, dinaintea cursei - cu Ciprian Balanescu la o vorba.
Poza facuta de unul dintre fotografii Duatlonului

No comments: