Thursday, January 28, 2016

Marathonu` des Sables

Doare...doare rau.
Acesta e un strigat de durere. De ce? pentru ca s-a adunat oboseala si d-abia am inceput zona de volum din campania de antrenament pt MDS.
Intotdeauna am luat in serios cursele la care m-am bagat. Deja am ajuns la un nivel la care nu le mai consider curse, ci adevarate experiente de viata. Si doar Alina stie ca am talent sa le aleg :)
Dupa o campanie de a face cele mai grele half-uri (IM 70.3 - gen Lanzarote, Pays D`Aix, Israman), apoi un full la Nisa, m-am gandit sa incerc altceva.
Si-asa am ales MDS. E al doilea pe lista evenimentelor cele mai dificile din lume (pe primul loc e Ultramaratonul Antarcticii - 100km). Si e o adevarata provocare - 250km alergare in Sahara marocana (din nou, cea mai rea parte a Saharei) pe parcursul a 5 zile, carandu-ti in spate toata mancarea si cu o ratie de 7 litri de apa /zi, din care bei, iti pui si-n mancare si te si speli.
Dar au facut-o si altii, deci sigur eu voi reusi :D

Programul de antrenament stabilit impreuna cu Flabio e garantat. Am antrenamente bineinteles de alergare (intre 12-40km) cu si fara rucsac in spate + stadion + izometrie/forta la sala (pentru antrenarea ligamentelor/tendoanelor, dezvoltarea fortei si a muschilor in zona mediana si spate (pentru sustinerea rucsacului in spate fara dureri pe durata a 250km!!!!). In plus, o bicicleta si un inot nu strica niciodata.

Deci, cam 17h antrenament / saptamana, 100-120km alergati si un consum in jur de 20.000calorii.
Doare!

Mai am 4 saptamani de volum, fiecare in crestere...dar ce sa fac...o sa merite rasplata oare? sigur!
Alina ma ajuta enorm. Nu ma besteleste si-mi spune mereu - cine te-a pus? nu te mai vaita si da-i drumul la treaba. Si sunt baiat ascultator.
Dar si ea e la program, se apropie Maratonul din Los Angeles, la care va participa cu succes :)

Din fericire, am in plan si "experientele" viitoare - seria de triatloane extreme - Norseman, Celtic Man si Swissman. O placere. Pt cine e curios, cautati filmuletele de prezentare ale lor pe YouTube, sunt fabuloase. Si la toate e cu loterie. Balamalele sa ma tina, ca restul e ca si facut :)

Incep sa scriu mai des. promit

pana atunci, va rog donati-mi niste banuti prin Galantom. Cu ocazia participarii la MDS, vreau sa-i ajut pe cei de la Casa Ioana (o asociatie ce lupta alaturi de victimele violentei familiale). Si mai promit ca celor care-mi doneaza, va aduc ceva frumos (o bandana poate cu MDS? - yamy!), dar nu fiti zgarciti :)
Donati aici - http://asociatiacasaioana.galantom.ro/dragosgeorgescu

bafta la toti si cat mai multe momente placute!

...si multumesc de intrebare, fetele sunt bine, ne jucam impreuna, cresc intr-o familie fericita si sper ca exemplul parintilor o sa le ghideze un pic in viata. Eu unul ma topesc cand ma pupa si-mi cer cate ceva. Tatii de fete stiu despre ce vorbesc.

No comments: